Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Školák - Co zobrat ucitelovi?

Co zobrat ucitelovi?

od BiancaPA » Pon Aug 16, 2010 9:19 am

Ahojte dievcata, chcem sa Vas opytat na Vas nazor alebo skor poprosit o radu. Vacsinou sa beru v septembri na zaciatku skols. roka ucitelkam kvietky, ale dcerka dostala ucitela, hodi sa zobrat kvietok ucitelovi? co myslite? :)
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 92
Registrovaný: Pon Mar 16, 2009 12:40 pm

od sandras » Pon Aug 16, 2010 11:25 am

my sme davali kvietky na začiatku škol. roka len v 1. triede ... potom už len na konci roka
sama som učitelka a kvety na začiatku roka nedostávam nikdy, ani žiadne iné darčeky
ale ak to mate takto zaužívané, dala by som panovi učitelovi dobru bombonierku ... my takto davame panovi učitelovi v ZUŠ na konci roka vždy nejaku sladkosť.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 2143
Registrovaný: Pon Apr 21, 2008 12:00 am

od BiancaPA » Pon Aug 16, 2010 12:04 pm

a odkial Ste ? lebo tu u nas je to este stale zauzivane, keby Ste videli tie rady v kvetinarstvach na konci a zaciatku skolskeho roka, a este tie ucitelky ked idu domov s tymi plnymi rukami kvetov :) :) :) Rozmyslali sme nad tou bonbonierou
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 92
Registrovaný: Pon Mar 16, 2009 12:40 pm

od sandras » Pon Aug 16, 2010 2:10 pm

my sme z Kysúc ... ja na konci roka som od žiakov dostala krásnu ikebanu zo sušených kvetov, poskladali sa a kupili mi 1 pekný darček :D + ešte nejaké bombonierky od tých, čo chceli priniesť navyše. Ked som mala predošlú triedu, tiež som distávala 1 velkú kyticu za celu triedu, ale ini vždy kupovali živé kvety.
Ja mojim deťom kvety zvyčajne nedávam ani pre učitelky, radšej bombonierku + kavu.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 2143