Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Cvičenie, Chudnutie - Diéta

od swedulka » Štv Feb 05, 2009 4:01 pm

Vodny den
Jedenkrát mesacne musite mat vodny den, a to kazdy 29ty den. Vodny den musi nasledovat za vitaminovým dnom, za nim nasleduje bielkovinový den. Pocas vodneho dna pijete iba vodu
Voda je tekutina, ktora je zavazna aj vo vsetkých ostatnych dnoch diety!
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 1150
Registrovaný: Pia Júl 18, 2008 12:00 am

od swedulka » Štv Feb 05, 2009 4:04 pm

90 dňová rozlišovacia
diéta !

<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->

striedavo :

bielkoviny – škroby – uhlohydráty – vitamíny

jesť 3 krát denne , so 4-hodinový odstupom , po 20.hodine nikdy nejesť !, aj ovocný džús sa ráta ako jedno jedlo , vypiť minimálne 2litre vody , v zime aj 3 litre! , kávu bez cukru .

Bielkovinová , uhlohydrátová , škrobová skupina sa môže kombinovať len so zeleninou , okrem zemiakov .

<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->

BIELKOVINOVÝ DEŇ :

RAŇAJKY : len ovocie

varené alebo dusené kuracie , morčacie , hovädzie , bravčové , ryby , morské plody , mäso bez kože , ale aj tofu .

Miesto mäsa môžeme jesť aj 2 vajcia , syr , alebo nízkotučný tvaroh , a to v rovnakom množstve ako mäso .

Ďalej k bielkovinám patria aj mliečne výrobky.

NEKOMBINOVAŤ rôzne druhy bielkovín / mäso s mliečnymi výrobkami , mäso s vajcami , vajcia s mliečnymi výrobkami .

OBED : k pripravenému obedu tejto skupiny vypijeme 3dc zeleninového vývaru /aj kocka bujónu / a môžeme si dať aj krajec celozrnného chleba .

VEČERA : na večeru to isté ako na obed , ale polovičná porcia , a bez vývaru a chleba .

<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->

ŠKROBOVÝ DEŇ :

RAŇAJKY : len ovocie

fazula , hrach , šošovica , sója , cícer , zemiaky , a to všetko musí byť varené , dusené , najlepšie bez tuku.

OBED : k pripravenému obedu tejto skupiny vypijeme 3dc zeleninového vývaru /aj kocka bujónu / a môžeme si dať aj krajec celozrnného chleba .

VEČERA : na večeru to isté ako na obed , ale polovičná porcia , a bez vývaru a chleba .

<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->

UHLOHYDRÁTOVÝ DEŇ :
RAŇAJKY : len ovocie

uvarené cestoviny s rôznymi zeleninovými omáčkami , ochutenými korením a bylinkami , alebo pizzu s paradajkovou omáčkou , šampiónmi alebo zeleninou . alebo slané pečivo , praclíky , slané koláče veľkosti pizzi z kysnutého aj nekysnutého cesta , palacinky bez vajec a mlieka . sem patrí aj pohánka , jačmeň , proso a iné obilniny ,

OBED : výber z tejto ponuky

VEČERA : 1 kúsok torty , alebo 3 menšie koláčiky alebo 3 kopčeky zmrzliny a povinne 1 tablička horkej čokolády na varenie .ak nemáte chuť na sladké tak slané pečivo , alebo kus pizze.

<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->

VITAMÍNOVÝ DEŇ :

iba ovocie po celý deň. Čerstvé aj sušené , aj oriešky , semienka, kompóty , varené ovocné kaše , polievky , pečené ovocie .ochucovať umelým sladidlom . ak ovocie nechutí tak striedajte s čerstvou zeleninou .

Jesť každé 2 hodiny

<!--[if !supportEmptyParas]--> <!--[endif]-->

VODNÝ DEŇ :

jedenkrát mesačne a to v 29. deň diéty. Len vodu .

Tento deň nasleduje vždy za vitamínovým dňom a po ňom pokračuje opäť bielkovinový deň .
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 1150
Registrovaný: Pia Júl 18, 2008 12:00 am

od natusa » Štv Feb 05, 2009 4:28 pm

babenky tak s tohoto by som do tyzdna umrela od hladu :twisted:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 1328
Registrovaný: Uto Sep 02, 2008 2:29 pm

od swedulka » Štv Feb 05, 2009 4:30 pm

natusa píše:babenky tak s tohoto by som do tyzdna umrela od hladu :twisted:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol: :lol:
:lol: :lol: :lol:
:lol: :lol:
:lol:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 1150
Registrovaný: Pia Júl 18, 2008 12:00 am

od saskia178 » Štv Feb 05, 2009 5:01 pm

1: diety su na nic
2: pohybu mame dost (ved mame deticky)
3:Nejde o to nejes po 5, Ale nejes 2 hodiny pred spanim (cize ak idete spat o 23:00 tak si pokojne daj nejaky jogurt este o 8)
4: sladkosti ano ale s mierou
5: najlepsie je jest kazde 2-3 hod ale len na zasytenie
VYSLEDOK: schudla so 13 kg za 4 mesiace a stale sa to drzi (uz rok)
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 126
Registrovaný: Štv Feb 05, 2009 3:52 pm

od swedulka » Štv Feb 05, 2009 5:06 pm

saskia178 píše:1: diety su na nic
2: pohybu mame dost (ved mame deticky)
3:Nejde o to nejes po 5, Ale nejes 2 hodiny pred spanim (cize ak idete spat o 23:00 tak si pokojne daj nejaky jogurt este o 8)
4: sladkosti ano ale s mierou
5: najlepsie je jest kazde 2-3 hod ale len na zasytenie
VYSLEDOK: schudla so 13 kg za 4 mesiace a stale sa to drzi (uz rok)

Ano presne to sa snažim dodrziavať.zatial mam z pásu dole 6 cm.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 1150
Registrovaný: Pia Júl 18, 2008 12:00 am

od dannii » Štv Feb 05, 2009 7:44 pm

[color=r ed]moja rec[/color]
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 3402
Registrovaný: Ned Jan 13, 2008 1:00 am

Predchádzajúci

cron
Vymazať všetky cookies fóra
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácie Zatvoriť