no baby dnes mi prišla odpoveď z reklamácie ohľadom netu, že sa zamieta, že z ich strany nenastala chyba
ale čítajte ďalej, v reklamačnom liste bolo napísané, že je to bezpredmetné, nebola tam uvedená ani suma, ktorú mám zaplatiť, tak som si zavolala na Zákaznícku linku 905 lebo som chcela vedieť, koľko mám zaplatiť a ostala som v šoku výsledná suma, ktorú mi teta povedala do tel. bola 82 €....myslela som, že ma porazí, tak som volala do Orange, čo to má znamenať, či to je nová faktúra za nový mesiac. podotykám, že fa obdobie mám až 9.10...teta mi povedala, že z ich strany sa stala chyba, za predchádzajúcu faktúru a tým pádom mi to ponížili na sumu 82 €...ja jej vravím, že ako to je možné, keď mi prišla odpoveď s reklamačného, že sa to zamieta a ona nato, že ona mi číta presne to, čo má napísané v systéme, tak mi povedzte, nemajú bordel v tom Orangi? ale ešte som neskončila, dokedy mi nepríde suma len za mesačný poplatok, dovtedy im nedám pokoj...lebo ja viem, že z mojej strany chyba nenastala..........