Jajus345 píše:Mam otázku....cca pred 3 mesiacmi som zrusila internet v Orange...asi mesiac a pol do zadu som si dala druhý....vcera ma mal trafiť slak,ked mi prišla fa od nich 300 eur,volala som na zákaznícku linku,ze vraj fakturačné obdobie som mala 8.9 a ze taká suma sa nazbierala...ako môžu oni nadväzovať na internet,ktorý som zrusila? Osobne som bola s manželom na predajni....na zákazníckej linke mi povedali,ze internet vraj bol pozastaveny na nulu,žiaľ nemam od toho žiaden doklad...ako by ste postupovali? S kým to mam teraz riešiť,ked to riesi 10 ľudí?
keilayh píše:300€ je teda riadna pálka, ale je pravda, že treba to zaplatiť aby nerástli úroky a potom podať reklamáciu a riešiť to.
Ale v tom či ide alebo nejde sa pravdy nedovoláš. My sme tak tiež mali (neviem odkiaľ) stále vypadával, riešili sme to, chodili sem a aj tak nepomohli. Zrušiť sa nedalo,lebo sme to mali na 2 roky.
A keďže sme net potrebovali nutne a aby bol funkčný, tak sme dali druhý a tamten prvý sme museli platiť aj keď sme ho nevyužívali.
Jajus345 píše:to nie je pokuta, to že toľko bajtov, či čo to je naťahalo na mesiac, že vraj 1 bajt u nich je 2-3 € aj to mi nevedeli povedať koľko...
Jajus345 píše:Janka81, ale najlepšie na tom všetkom je to, že neobmedzený internet som mala aj ten starý a aj ten nový a pozri, čo so mnou spravili....keď som aj niekedy prekročila hranicu, hneď mi prišla sms, že už je využitý na 80 %...a teraz nič....ešte včera mi volali, že elektronickú faktúru mám v maily a doteraz mi na mail neprišlo nič, takže ani prekontrolovať to neviem.....
Jajus345 píše:Janka81 ja vie, čo to znamená, tak preto tomu nerozumiem ako mohli spojazdniť internet, ktorý je neobmedzený a toľko mi naučtovať.....o nový internet som žiadala 10.8 prišiel mi kuriérom 12.8 a oni si naučtovali 300 € od 10.8 do 8.9....za tú sumu je to normálne? veď keď som si dávala nový internet automaticky mal byť na neobmedzený a nie naučtovať toľko na neho....