Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

od tajkar » Str Máj 26, 2010 2:00 pm

evka, tak budem drzat palce, nech vsetko dobre dopadne a mas potom klud. aj sa chystas relativne pokracovat dalej?
a co priniesol tento rok - no zmenu velku asi, lebo sme dostali zoznam tem na magistrske dipl.prace a mali sme si vybrat temu, a potom na zaklade vybratej, sme dostali aj skolitela...
takze opat sa mozem pustit do pisania prace. a podla vsetkeho by sme mali mat statnice na buduci rok v marci...
inak, este mame dost skusok pred sebou, vyhodnotenia praxe...
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 132
Registrovaný: Str Nov 26, 2008 10:55 pm

od evinae » Str Máj 26, 2010 2:06 pm

...uvažujem, že by som isla dalej, bola by to škoda teraz nechat, ale pravdu poviem, že mam toho učenia už plne zuby..... Už by som tak rada mala pokoj. Aky bol tvoj ročnik, bolo toho učenia asi tak ako na prvom stupni? počula som, že vo 4 sa pred každou skuškou piše seminarna praca. Je to tak aj u vas? A nemohli ste si nechat temu z bakalarky a len pokračovat nejakým výskumom, alebo doplniť temu?
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty
 
Príspevky: 81
Registrovaný: Str Apr 30, 2008 12:00 am

od tajkar » Str Máj 26, 2010 10:25 pm

vlastne teraz som vo 4.rocniku v Piestanoch, a vobec nepiseme seminarne prace stale, jednu pripadovu studiu sme pisali a to nam potom bolo zapisane, spravu z praxe - teraz sme vlastne museli pisat swot analyzu zariadenia... a mame jedne povinne volitelny predmet /mali sme moznost vybrat si z dvoch predmetov/