Podmienky predaja
POZOR!!! Od 01.01.2013 nový cenník poštovného!!!
Milé moje zákazníčky a budúce zákazníčky!
Ďakujem,že ste nahliadli do môjho albumu.
CENY SÚ PEVNÉ, PROSÍM ZÁUJEMCOV, ABY TO REŠPEKTOVALI A NEZJEDNÁVALI CENU!!!
V prípade väčšieho odberu sama navrhujem zľavy.
PLATOBNE A DODACIE PODMIENKY:
- Objednávku môže urobiť iba osoba staršia ako 18 rokov.
- Vaša objednávka je záväzná
- požadujem platbu vopred na účet, podklady Vám budú zaslané na Vašu žiadosť
- balíčky posielam po pripísaní peniažkov na môj účet
- tovar posielam ako poistený balík
- ak hodnota objednávky nepresahuje 17 EUR, je možnosť posielať tovar ako doporučený list - v tom prípade za stratu zásielky zo strany Slovenskej pošty nezodpovedáme.
- NA DOBIERKU POSIELAM LEN DôVERYHODNÝM ZáKAZNíKOM S MINIMáLNYM POčTOM POZITíVNYCH HODNOTENí 10KS, ALEBO PO ZAPLATENí ZáLOHY (5-6EUR)!!!
NEPREVZATIE DOBIERKY
Po neprevzatí objednávky je kupujúci povinný uhradiť vzniknuté náklady. Kupujúci je po neprebratí zásielky dlžníkom firmy a bude mať zablokované objednávanie na všetkých stránkach prevádzkovaných firmou. V prípade ďalších objednávok je platba možná len prevodom na účet. V prípade neprevzatia dobierky si vyhradzujeme právo na zverejnenie osobných údajov danej osoby na čiernej listine.
- dodávky objednaného tovaru budem podľa dostupnosti produktov a prevádzkových možností realizovať v čo najkratšom termíne
NEZODPOVEDÁM ZA:
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené poštou.
- Oneskorené dodanie tovaru zavinené nesprávne udanou adresou prijímateľa.
- Za poškodenie zásielky zavinené poštou.
- Výber tovaru zákazníkom. Ak po prevzatí zásielky zákazník zistí, že tovar už má alebo nezodpovedá jeho predstavám, alebo vybral zlú veľkosť. Takýto tovar nemôžeme považovať za oprávnenú reklamáciu.
- VÝMENA tovaru je možná po PREDCHÁDZAJÚCEJ DOHODE na NÁKLADY KUPUJÚCEHO.
POSTUP PRI VÝMENE:
- tovar musí byť odoslaný najneskôr do 7 dní od obdržania zásielky
- tovar musí byť neporušený, nepoužitý opatrený visačkami, schopný ďalšieho predaja
- zásielka musí obsahovať originál faktúry
Tovar zašlite na adresu, z ktorej bolo pôvodne zaslané (adresa je uvedená na faktúre.)
Zásielku vo vlastnom záujme pošlite ako doporučený balík s poistením na hodnotu tovaru (v prípade straty alebo znehodnotenia balíka si ho budete môcť s podacím lístkom na pošte reklamovať).
Tovar neposielajte na dobierku, v takom prípade nebude prevzatý!!!
V prípade nesplnenia niektorej z vyššie uvedených podmienok nie je možné akceptovať odstúpenie od spotrebiteľskej zmluvy a tovar bude vrátený späť na náklady odosielateľa.
REKLAMÁCIA:
Na nový tovar poskytujeme záruku 24 mesiacov, ale životnosť niektorých produktov môže byť výrazne kratšia. Najmä módne prvky môžu ešte viac skrátiť dobu použiteľnosti výrobku (zipsy, suché zipsy, šnúrky, ozdobné prvky). Záruka sa vzťahuje na všetky chyby tovaru spôsobené chybou pri výrobe, alebo chybou na použitom materiáli. Nevzťahuje sa na nadmerné opotrebovanie tovaru v dôsledku jeho nesprávneho používania užívateľom (mechanické poškodenie, opotrebovanie tovaru z dôvodu nesprávneho používania, ošetrovania - chybné pranie, alebo výberu nesprávnej veľkosti a pod.) Zároveň sa nevzťahuje na BEŽNÉ OPOTREBOVANIE tovaru! Prípadné chyby alebo vady vzniknuté z dôvodu nadmerného opotrebovania, nemôžu byť dôvodom k neskoršej reklamácií.
V prípade reklamácie zašle kupujúci reklamovaný tovar poštou. Balík musí byť riadne zabalený a má obsahovať: reklamovaný tovar vrátane príslušenstva, kópiu faktúry, popis závady a kontaktné údaje kupujúceho. Tovar zasielajte buď formou balíka, alebo doporučene ako list. Pri zaslaní tovaru dobierkou nebude táto zásielka prijatá. Reklamovaný tovar musí byť dodaný čistý v norme základov hygienických štandardov.
Náklady na prepravu reklamovaného tovaru smerom od kupujúceho k predávajúcemu hradí kupujúci.
Spiatočnú prepravu po vybavení oprávnenej reklamácie hradí predávajúci.
Reklamácia vrátane odstránenia chyby bude vybavená najneskôr do 30 dní odo dňa uplatnenia.
Sme internetový bazárik ktorý funguje len na základe e- mailovej komunikácie, z dôvodu časovej zaneprázdnenosti komunikujeme len e-mailom, nie telefonicky. Ďakujem za pochopenie !
Vzhľadom na skutočnosť, že nemáme kamenný obchod, OSOBNÝ ODBER NIE JE MOžNÝ!
Odoslaním objednávky kupujúci bezpodmienečne prijíma obchodné podmienky a súhlasí s tým, že sa s nimi vopred oboznámil. Odoslaním elektronickej objednávky sa zaväzuje dodržiavať tieto obchodné podmienky.
Budem rada, ak mi dáte vedieť, či Vám tovar došiel.
Prajem príjemné nakupovanie!
Kika Bernáthov