Jajus345 píše:Ahoj, ak ti budú držať výrobok viac ako 30 dni, obráť sa na obchodnú inšpekciu...lebo po 30 dňoch Ti musia vrátiť alebo vymeniť tovar...alebo vrátiť peniaze...
Už je to vyše, lebo mesiac bol 22-ho
Len ide o to, že obchod posiela tovar niekam do servisu a zo servisu im toho 22-ho volali, že reklamaciu neuznavaju vraj manualne poškodenie a mám si kúpiť náhradný diel za 30€
V obchode mi povedali, že im pošleme vyrozumenie naspäť, že s tym nesuhlasime. Len teraz neviem, že ako sa zachovať, lebo vlastne toho 22-ho tovar na predajni nebol, ale zas predajca sa to snaži riešiť.
Ja by som chcela svoj tovar späť, ale opraveny resp. vymeneny ten poškodeny diel.
Teraz zatial čakam, že čo bude.