Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

od skulecova » Pon Nov 30, 2009 5:21 pm

Hovor mi o tych profakoch nieco, ja mam za sebou prvu skusku, a to je zaciatok decembra. Z azylovej SP mame buducu sobotu a materialov tolko, ze to ani precitat nestihnem a nie sa este naucit. A ze v juni statnice, hahaha. Ale dali sme sa na boj tak bojujme. :roll:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od evinae » Pon Nov 30, 2009 7:55 pm

kvietok686 píše:Zdravim vsetky studentky :wink: .
Nemali ste nahodou niektora z vas predmet Metodologia vyskumu? Hlavne sa pytam Tani (tajkar). Nahodou poznamky, ci by ste mi neposlali? Dnes sme mali s Orendacom...a ...no coment, ziadne poznamky nam nechce dat, a vobec je nejaky cudny a uz dopredu povedal,ze mame pocitat s tym, ze 10% nas na skuske neprejde :roll: , hlavne, ze predmet je len za 4 kredity...to uz fakt niektori nevedia co so sebou.

zlatinko, rada by som ti teraz pomohla ja, je k tomu aj nejaka kniha? a kto ju napisal?
pokusim sa nieco zohnat...
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od tajkar » Pon Nov 30, 2009 9:04 pm

Ahojte, tak po dlhsej dobe sa pripajam i ja do nasej spolocnej debaty.

Erika - zatial ti nemozem pomoct, my sme este nemali ziadnu prednasku a prva je az 12.12. a prave je to spominana ta metodologia vyskumu. my to mame s Kratochvila Michal, takze az potom sa mozem ohlasit, ci nam nieco da. ale to vy uz hadam aj skusku budete mat, ci nie?
inak nam dali perfis rozvrh - teraz jedna prednaska v decembri, potom ideme az 15.1. a cely januar a februar sme v skole a to aj piatky a aj soboty.
inak - aky povinny predmet si si vybrala, ja sa dam s najvacsou pravdepodobnostou na tu personalistiku...