Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

od evinae » Pon Jún 08, 2009 12:08 am

ubinka1062 píše:Nazdar babenky. Aj ja študujem vš. Tak som rada, že nie som sama, komu z toho niekedy šibe :D Naštastie prvák máme už za sebou, tak sa tešme na další stresík. A na stres najviac zaberá sex :D

:D no vitaj medzi nami, studentkami.... :wink:
nam sa tento rocnik neskutocne taha, ja mam este jednu skusku pred sebou a prax... a co studujes? a kde? 8)
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od ubinka1062 » Pon Jún 08, 2009 8:19 am

Ahoj Evi, dakujem za privítanie.Študujem sociálnu prácu na bratislavskej univerzite- detaš v žiline a ty?
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od evinae » Pon Jún 08, 2009 8:34 am

:lol: jaááj tak este vitaj aj medzi nami budúcimi soc. pracovníčkami, ja tiez len v Piestanoch. Koncim druhý rocnik. "Tesim" sa na bakalarske, lebo maly zacina mat obdobie, ze je na mne zavesený stale, ako nahle ma nevidí, uz vykrikuje "mamááá" tak fakt neviem ako sa zvladnem ucit, ale to ma este par mesiacov trapit nemusi. Tak ak by si cosi potrebovala ohladom materialov, daj vediet, ked mozem pomozem...pa. :wink:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od tajkar » Pon Jún 08, 2009 1:19 pm

Ahoj, aj ja vitam novu mamicku-studentku do "klubu".
Dnes som dostala oponentsky posudok, a dostala som A,taku som mala velku radost, este aby na buduci tyzden statnice dobre dopadli a mozem prazdninovat...
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od ubinka1062 » Pon Jún 08, 2009 2:59 pm