Jajus345 píše:ahojte, stalo sa Vám už niekedy, že ste kúpili tovar po záruke? čo ste s ním potom spravili?
Nie nestalo ja pozerávam vždy dátum spotreby. No ak by sa mi aj stalo, tak by asi záležalo kolko to stálo a kde som to kúpila. Či by sa mi oplatilo isť to vrátiť.
Na tuto temu ma napada ze v Kauflande ked najdes tovar po zaruke a prinesies ho na informacie tak ze vraj ti za kazdy kus daju poukazku na 1€ tak neviem co je na tom pravdy:)
tak to sa mi doteraz nestalo....ale na to by som ani nepristala.....žeby mi dával niekto poukážku....a keď je tovar aj 3 týždne po záruke, to euro nevyžehlí ty si kúpila už niečo po záruke???
veď toto je na tom najhoršie, moja svokra tiež nevidí a poslednýkrát nakúpila jogurty 3 dni po záruke, takže 10 € fuč...lebo prišla reklamovať a to nie je pravda, že sa to kupovalo od nemenovanej predajne....a bloček bol priamo od nich....
Jajus345 píše:veď toto je na tom najhoršie, moja svokra tiež nevidí a poslednýkrát nakúpila jogurty 3 dni po záruke, takže 10 € fuč...lebo prišla reklamovať a to nie je pravda, že sa to kupovalo od nemenovanej predajne....a bloček bol priamo od nich....
treba spraviť bordel, zavolať si veducu, povedať im že sa budete sťažovať, že zavolate hygienu a všetko čo vas napadne. to určite zaberie. to je neskutočne čo si dovolia
Jajus345 píše:Mne sa už stalo,ze som si zavolala vedúci predajne,ale že vraj tam nebola...a teta predavacka mi reklamaciu neuznala,co by si robila v takom prípade?
Ohladne akeho tovaru to bolo? Predavačka totižto nerozhoduje o reklamáciách, ona musí reklamáciu spísať. Pokiaľ by mi to odmietli, povedala by som, že sa budem informovať na šoi-ke.
Súbory cookie nám pomáhajú poskytovať služby. Používaním našich služieb vyjadrujete súhlas s tým, že používame súbory cookie. Ďalšie informácieZatvoriť