dubovcanka píše:Ja mám Pro Zim 7 nie M zim 5.
ono to bude starší test
ešte ma napadlo, nebude na vine aj práčka? Možno by ju bolo dobré prečistiť octom, niekdy zašednutie spôsobí aj usádzanie sa zvyškov prášku na prádle pri nedostatočnom plákaní a žmýkaní
a čo aviváž? Nemože ta tvoja spôsobiť zašednutie?
Moja mama ma naučila prať bavlnené veci na 60°C ... a napriek reklame, na 40°C sa to nikdy tak nevyperie. Tiež som mávala zajdené prádlo, ale odkedy periem biele bavlnené na 60, je to lepšie. Prášky nekupujem tie úplne najlacnejšie (teda teraz už mínam 2. krabicu Formilu, predtým som kupovala Palmex, Biomat BONUX, REX), ale ani najdrahšie.
Inak na strane dTestu je písané "
O kvalitě pracích prostředků se vypráví téměř legendy. Nejlépe to bude ilustrovat konkrétní příklad. Malá, čerstvě otevřená drogerie v pražských Vršovicích, sortiment na první pohled nezvyklý – krabice a lahve s pracími prostředky a dalším drogistickým zbožím s jinými nápisy a designem než v ostatních drogeriích. A za oknem ručně psaná cedulka: „Nepotřebuje reklamu, vypere! Prací prášky + ostatní drogerie za nejlevnější ceny v ČR. Ariel + Persil výroba: Henkel SRN. Pozn.: Rakona není prášek, ale sůl.“
Bez ohledu na to, že Ariel nevyrábí firma Henkel ale konkurenční Procter & Gamble, je toto příklad městské legendy, a to té o nekvalitním zboží, kterým je zásobován český trh a o superkvalitním zboží dodávaném na trh německý nebo rakouský. V situaci jednotného evropského trhu a snižujícím se rozdílu kupní síly se málokterému výrobci vyplatí „šidit“ zákazníky zbožím dvojí kvality. Prémiové značky jsou drahé jak u nás, tak v Německu a výrobci ví, že hodně lidí si za značku rádo připlatí" ... teda tiež nepotvrdzuju fámy,, že v Nemecku predávany prášok je iný a lepší ako ten náš... podla mna to je len vnútorný pocit,