Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Hobby a zábava - SCRAPMANIA:)

od marbella » Ned Mar 01, 2009 12:56 pm

ale ja sa este len ucim robit freebka..takze to tak aj casto vyzera :D a ty na scrapmaniu nechodis? alebo galerku mas kde? necitala som si celu temu..musim toho teraz stihnut vela ked maly spinka:)inak ma nepusti k pocitacu :?
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od sandras » Ned Mar 01, 2009 1:00 pm

ja som na scrapmaniii bola, tiež SandraS, ale som taky začiatočník, večny amatér, robím si len veci pre seba
Naposledy upravil sandras dňa Ned Mar 01, 2009 1:14 pm, celkovo upravené 1
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od marbella » Ned Mar 01, 2009 1:09 pm

ale ved to mas pekne...ja som tiez takto zacinala..a dlllho mi trvalo kym som nieco aj naaranzovala akoze :oops: :D :D
pozri toto je paradne freebko: http://www.digiscrapbooking.ch/shop/ind ... m2lsjpjbm1
ale myslim ze je platne len par dni...tak tahaj hned:D :D :D
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od sandras » Ned Mar 01, 2009 1:13 pm

marbella píše:ale ved to mas pekne...ja som tiez takto zacinala..a dlllho mi trvalo kym som nieco aj naaranzovala akoze :oops: :D :D
pozri toto je paradne freebko: http://www.digiscrapbooking.ch/shop/ind ... m2lsjpjbm1

joj, no dik za pochvalu :oops: dosť mi trvalo, kym som vobec zvládla techniku a ani na to nemám moc čas.... ale kaôlendár starkích velmi potešil a všetci sa vypytovali, kto to robil :lol: :lol: :lol: tak som mala svojich 15 minut slávy :lol: :lol: :lol:

a to freebie je krásne, už ťahááám :P
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od marbella » Ned Mar 01, 2009 1:20 pm

no ten kalendar sa ti naozaj vydaril :) ten nevyzera ako zaciatocnicky :D
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od sandras » Ned Mar 01, 2009 1:29 pm