Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

od tajkar » Str Apr 01, 2009 8:45 pm

Ahojte maminy,

ako pokracuje so skolou, tiez s takou radostou ocakavate prazdniny?
konecne sa vycasilo, tak to je aspon pre mna s ucenim horsie - viacej svetla, aj vonku sa da byt dlhsie...

A co Adinka33 - ako sa pripravujes na bliziace sa preskusanie?

Vsetkym Vam drzim palceky, aby sa skusky podarili co najlepsie.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od adinka33 » Str Apr 01, 2009 10:01 pm

tajkar píše:Ahojte maminy,

konecne sa vycasilo, tak to je aspon pre mna s ucenim horsie - viacej svetla, aj vonku sa da byt dlhsie...

Ahojcek Tani, ahojte maminky-studentky,

no uz ano, uz sa ucim, 24.4.-26.4., to mame datumy koncorocnych skusok....to je rychlo....

dufam, ze aj vy ostatne vsetko zvladnete na same 1 s ***** :wink: :wink: :wink:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od evinae » Sob Apr 11, 2009 9:37 pm

:wink: ahoj maminky študentky, aké je to nespravodlivé, je tak krásne a my sa musíme učiť. Každú voľnu chvíľu trávim pri PC "s Olahom" , robím "výcuc" z jeho knihy a už mi to ide pekne na nervy. Ale keď už som sa na to dala.... Tak nech sa vam dobre uči, pa. eva :wink:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od kvietok686 » Ned Apr 12, 2009 9:52 am

Tak ja vas zdravim tiez. Co nevidiet tu mam statnice a ja sa absolutne neviem prinutit ucit sa. Ja neviem ako to dopadne, lebo vecer som taka unavena,ze sa mi vobec nechce a cez den je starsi syn zase doma,lebo najnovsie sme tyzden v skolke a tyzden doma,co ma strasne vycerpava a neviem sa sustredit.
Snad este jedno stastie,ze ked sme mali skusku zo zabezpecenia,tak som sa poctivo ucila,tak to mi ulahci ucenie. A to vobec nezavidim vam,niektorym,co mate pred sebou este skusky z LS. :roll: