Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

od skulecova » Pia Máj 01, 2009 2:53 pm

Adi gratulujem, uži si prázdniny.

Kvietok držím palce, budem myslieť na Teba.

My sme mali minulý týždeň ročníkovú a prof. hovorila , že už len fakt pakovia čo nevedeli ani definíciu SP nespravili. Z 15 neúspešných ich zostalo 5 čo nespravili, tak sa spolieham na tú definíciu, že nejako to o rok obkecám. Len dúfam, že nebudeme mať tie skúšky také rozťahané ako má Táňa. Nech už sa môže človek sústrediť len na otázky.

INáč mohli by zvážiť prehodiť štátnice na nejaký november, vtedy vonku nie je tak pekne a nechce sa mu chodiť von. Teraz je to učenie úplne za trest (dúfam, že to aspoň k ničomu bude).
Tak zatím čafte.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od kvietok686 » Pia Máj 01, 2009 2:57 pm

No a este mame v komisii Hanobika. A nie Kalmanovu,ale Kamanovu.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od tajkar » Pia Máj 01, 2009 6:32 pm

Ahoj,
tak to teda nepoznam ani jedneho. Mozno Vam to vsetkym tam pomoze, ze sa az tak velmi nevyznaju v soc.oblasti, tak hadam budu ticho a so vsetkym suhlasit.
Tak som zvedava, koho budeme mat my, ci zoberu z Blavy alebo z Trnavy...
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od adinka33 » Sob Máj 02, 2009 12:42 pm

Kočky myslím na vás, aby ste skúšky spravili na výbornú :wink: :wink: :wink:

na samé "A",,, máte na to, tak šup, šup pre ne :lol: :lol: :lol:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od kvietok686 » Sob Máj 02, 2009 9:28 pm

Adinka,dakujem,si zlata,ale ja vobec nepotrebujem A, staci mi prejst,hoc aj s odretymi usami :wink:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od kvietok686 » Pon Máj 04, 2009 4:34 pm