Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

od skulecova » Štv Apr 23, 2009 12:48 pm

Akurát som sa išla pýtať absolventiek kedy máte termíny. Držím palce!! Veľmi moc. Mne stačil ten stres pri SPO, uvidím čo bude o rok.

Táni ty máš kedy termín? A treba aj tú prieskumnú časť? My máme v sobotu asi vyhodnotenie ročníkovej som zvedavá. Chcem sa aj na tú bakalárku už opýtať - ja aktívna :roll:

A ako ste sa rozhodli s tým Mgr. idete na to?

Adi ty už po víkende môžeš začať prázdninovať, nech to dobre dopadne.

Evka držím palce aj tebe, hlavne pevné nervy, 2 prednášky pred skúškou, to sa ešte napočúvaš informácií, a budeš mať z toho guláš, aspoň ja tak tesne pred skúškou nasávam (aj blbosti).

Natuska aj by som dala niečo sladké, ale krpci mali v pondelok sviatky, tak máme v sobotu oslavu a doženiem to tortami, zresetujem bublinkami. :lol:

Zatím čafte.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od kvietok686 » Štv Apr 23, 2009 2:16 pm

To nevadi,ze si aktivna.Ked vies temu na bakalarku,tak si ju cez prazdniny zacni robit. Ja som to tak tiez robila.Aj knih bolo v kniznici neurekom,potom to bude o zivot,hlavne s tou literaturou- aspon u nas to tak bolo.
Ja idem na Mgr.,nech to para tlaci :lol:
Drzim vam palce vsetkym.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od adinka33 » Štv Apr 23, 2009 2:21 pm

skulecova píše:Akurát som sa išla pýtať absolventiek kedy máte termíny. Držím palce!! Veľmi moc. Mne stačil ten stres pri SPO, uvidím čo bude o rok.

Táni ty máš kedy termín? A treba aj tú prieskumnú časť? My máme v sobotu asi vyhodnotenie ročníkovej som zvedavá. Chcem sa aj na tú bakalárku už opýtať - ja aktívna :roll:

A ako ste sa rozhodli s tým Mgr. idete na to?

Adi ty už po víkende môžeš začať prázdninovať, nech to dobre dopadne.