Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

od adinka33 » Štv Jan 29, 2009 10:01 pm

ahojte studentky,,,, :lol: :lol: :lol: vitaj medzi nami Kvietok,,,aky pekny nick... :wink:

...tak teda, dole klobuk pred vami,,,ja mam co robit pri nadstavbe a vy ste vsetky na VS....fuha....mate moj obdiv.... :D :D :D

...tani a andrejka, nebojte, tu bakalarku napisete na vybornu, uvidite,,,drzim palceky...

to LS je letny semester? len tak pre info... :wink:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od Bialea » Pia Jan 30, 2009 10:50 am

Čaute tak už aj ja čakám na letný semester :wink: nech už je po ňom :D
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od kvietok686 » Pia Jan 30, 2009 6:38 pm

No ja chodim na sv.Alzbety v Presove, odbor socialna praca. No neviem preco na nasej skole tak poskracovali vsetko.Do konca februara mame odovzdat pracu,index a mat podanu prihlasku na statnicove skusky. Akurat dnes mi prisiel papier, ze statnice su od 4.-7. maja.
Ja som s bakalarkou pomaly zacinala uz v lete...som si myslela,ze ju do zaciatku skoly dokoncim aby som mala pokoj....no lenivost bola silnejsia :lol: ,tak som ju dokoncila teraz. Ale aspon to mam z krku. Ja sa tiez ucim a pisem po nociach, ked deti spia a je bozsky klud. Ja aj napriek poplatkom uz nevaham,ci ist na Mgr., pretoze za par rokov...co to bude Bc.? A ked je moznost a este mam akou-taku chut ucit sa :roll: :lol:
Aj ja vsetkym drzim palce,nech to zvladneme.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od skulecova » Pia Jan 30, 2009 6:59 pm

Tak my s Tanou chodime k Alzbete do Piestan :lol: Len ja uz ani teraz nemam chut sa ucit. Ako dobre mi bolo len na materskej. Ale zase mozno do roka si to este rozmyslim. :roll: