Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

od tajkar » Sob Feb 14, 2009 9:27 pm

Ahoj,
oni by nam aj dali viaceri ustne skusky, vzdy povedia, ze vBA iba ustne skusaju, ale nas je dost, tak poniektori sa toho asi zlaknu.
z metod soc.prace ma skuska este len caka.
aj my mame taku skusenost, ze ti mladi su horsi - vpredu titul., vzadu titul, a su este mladsi hadam ako ja, na prednaske bola sice s nimi sranda, ale skuska je za to pravy opak.
JA zase idem pokracovat v pisani bakalarky.....

Tak sa zatial maj fajn.
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od veronci89 » Ned Feb 15, 2009 12:08 pm

baby poradte aj ja by som chcela studovat na výške no zial matika je umn ahrozný problem!

viete mi poradit výšku bez matiky???

niečo čo nieje príliž tažké čo by som zvládla.

som totiz uz skoro rok po skole a bojím sa ze nespravím skusky na výšku
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od tajkar » Ned Feb 15, 2009 1:59 pm

veronci89 ahoj, tak na tejto skole kde mi studujeme nie ani matika, fyzika, cudzi jazyk. myslim, ze by sa to do zvladnut, aj ked popri detoch to ide tazsie - zadelit si cas a tak podobne....
, je to celkom zaujimave, aj niektore predmety,....
Ja som strednu skoncila v 1994. potom v r. 1996 nadstavbu, az teraz studujem na VS - teraz ten 3.rocnik.
Dialkovo mozes studovat v akomkolvek veku. aj my mame dost starsich, aj mladsich....

tu prijimacky neboli, na Bc.stupen brali vsetkych, tak skus pozriet tu stranku: www.vssvalzbety.sk

a urcite su aj ine skoly, skus pozriet tu knihu: " Kam na VS "" - mozno najdes nieco zaujimave...
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od veronci89 » Ned Feb 15, 2009 6:41 pm

dik za radu

si zlatá :)
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od veronci89 » Ned Feb 15, 2009 6:43 pm