Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

od kvietok686 » Pon Mar 09, 2009 8:24 am

Ja som sa len preto pytala ohladom tych otazok,lebo ja mam vypracovane z metod este z min. roka, niektore musime sami vypracovt,lebo nam pridavali nove otazky. No a tie z min. roka su vypracovane aj na 7 stran,co sa mi zda veeelmi vela. Chcela som len porovnat s tvojimi, ze na kolko vyjde u vas jedna odpoved. Ked chces, mohla by som ti poposielat a ked budete mat vy,tak mohla by si mi poslat,prosim ta,na porovnanie?
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od tajkar » Pon Mar 09, 2009 9:07 am

ahoj,

jasne, mozes poslat, potom poslem ja Tebe. Teraz ma napadlo, ze tiez mi jedna poslala z min.roku z Piestan vypracovane, ale nepozerala som to, kolko toho je.
Skusim to pohladat, a pripadne Ti to poslem.
moja adresa: [email protected]
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od adinka33 » Pon Mar 09, 2009 9:11 am

ahojte kocky, tak uz mame marec a ja mam na buduci mesiac koncorocne skusky,,,, o necele dva tyzdne idem este na jeden vikend do skoly a potom uz len skusky a mam prvy rocnik za sebou,,, ale musim sa vam pochvalit, polrocne vysvecko som mala, ze "prospela s vyznamenanim"...normalne som na to pozerala - asi takto :shock: :shock: :shock: , ze ci dobre vidim :?: :roll: no ja to mam v porovnani s vami lahucke,,,,,moc vam vsetkym drzim palceky, aby ste spravili vyborne skusky a tu pracu, o ktorej tu pisete,,,,ahojte zatial,,,, :wink:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od tajkar » Pon Mar 09, 2009 10:10 am

Ahoj Adi, tak gratujem k dobremu vysvedceniu, urcite aj to koncorocne bude take iste. A kolko skusok Ta caka, to mas naraz,ci nejako podelene?
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od adinka33 » Pon Mar 09, 2009 11:06 am