Nemáte zapnutý JavaScript alebo ho Váš prehliadač nepodporuje. Zapnutý javascript je potrebný na správne fungovanie portálu babybazar.sk.

Ak Váš prehliadač nepodporuje JavaScript použite prosím iný (Firefox, Google Chrome, Opera, Internet Explorer).

Píšte o čom chcete - Studujuca mamina

zhanam literaturu k bakalarskej praci

od evinae » Štv Sep 24, 2009 6:18 pm

:wink: ahoj babulky, uz sme zase študentky. Kedže vacsina z nas študuje na VS socialnu pracu, chcem vas poprosit o pomoc, zhanam literaturu k bakalarskej práci a v nasej knižnici maju len same starožitnosti z 80-tich rokov a inak nic. Pisala som o gemblerstve a socialnej patologii. Prosim, ak mi môžete požičať nejaku odbornu knihu z tejto tematiky a lebo za prijatelnu cenu predať, ozvite sa mi prosim. Strááááášne moc dakujem. :wink:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od tajkar » Štv Sep 24, 2009 9:02 pm

no, tak podobne su na tom asi vsetky mensie kniznice.Ja som si poziciavala az z Martina knihy, na nete som si vyhladala,co potrebujem a zaniesla som k nam do kniznice a oni mi to objednali...

ja som pisala o senioroch. Toby som musela zajst do pivnice a viem,ze som mala nejaku knihu o socilanej patologii - aspon si myslim. Teraz v 3.rocniku budete mat socialnu pracu so zavislymi,tak nejake materialy mat prave odtial... a tam to budete preberat - ale zalezi koho budete mat na prednaske. Tak ak nieco pohladam,ozvem sa...
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od kvietok686 » Pia Sep 25, 2009 9:24 am

Evka,mozem ti poslat soc. patologiu,daj mail. Je to po r. 2000. Mam aj ine na cd,tak ak by ste chceli,tak vam poposielam :wink:
Inac, nam prednasky zacinaju az 16.11.,tak som zacala pisat diplomovku, lebo potom toho bude vela a aj knih v kniznici asi nebude k mani.
Velmi sa mi nechce zase ten stres...tak dobre bolo bez skoly :P , ale co,tak snad ten 1a pol vydrzime :wink:
Obrázok užívateľa
Moje inzeráty

od skulecova » Pia Sep 25, 2009 1:21 pm